четверг, 2 июля 2015 г.

Володимир Ікалюк: Про дівчину з кроликом. Нова гроза міста Івано-Франківська

Провів невеличке розслідування, зібрав коментарі про дівчину з кроликом. Сам її бачив з друзями на вулиці Шевченка, вона кричала нам вслід, шо йде з нами гуляти.

Якщо коротко - вона жебрає гроші, лізе цілуватися до хлопців, ходить з кроликом по кличці Сирник.

Коментарі взяв з фейсбука і типового зізнання. Фото з фейсбука, то дійсно той кролик.

---

Обережно, на літніках біля Ратуші вже декілька днів ходить дуже дивна дівчина, наче під наркотою або психічно хвора.
Вчора сиділи в "ГІФ" на літніку компанією. Несподівано якась зовсім незнайома нам дівчина підійшла і почала цілувати і обіймати нашого друга, сказала, що буде його дружиною, що вона його любить, що віддасть йому всі свої гроші... Вона була дуже збудженою, мала розширені зіниці, говорила якісь абсолютно дивні речі (наприклад, про євро по 10 грн:)) Ледве від неї відмазалися... Нам вже потім сказали з інших столиків, що вона часто там ходить і чіпляється до всіх з такими ж проханнями. Це звучить смішно, але насправді це досить страшно, бо вона не в адекватному стані і дуже агресивна до всіх.
Її звати Наталя С., у неї коричневе пряме волосся до плечей і карі очі.

---

Якось бачили її біля Люм'єра. Вона хотіла подарувати нам маленького кролика. І дуже дивно та збуджено себе вела 

---

Моі друзі іхали з нею в маршрутці, також чіплялась до хлопця)

---

Сьогодні приблизно від 19:00 по 20:00 я зустрів дівчину на пасічнянському мості, звати Наталя. Надіюсь за ті 10 гривень ти купила собі сік, а не сіги, і можна було просто попросити грошей, а не цілувати мене. Зізнаюсь, те що ти почала витворяти дивні речі, мене звісно спантеличело, але коли ти показала язика в кінці, виглядало ніби ти мене просто розвела на бабло. До чого я веду цю тему, це до того, що пацани - не ведіться на дівчат які вас цілуют, фліртують з вами і підлизуються, знаю для деяких це очевидно, але просто я був настільки спантеличений що забув про все. Тому не втрачайте голову коли незнайома дівчина раптом почала з вами фліртувати.


---

З мене збила 7 грн. Просила купити хліб і помідори, бо мама сварити буде. Ходить з кроликом по кличці Сирник, збирає гроші на синє плаття. Або розводить на сочок... Так може нашкаляти 50 грн в день мінімум, сам бачив

---

вона просто випрошує гроші, сьогодні мені казала що не стає 20 грн на плаття, ходила по 100метрівці і до кожного лізла і казала що на щось треба

---

Та сама ситуація біля панорами) правда там запевняла що я її хлопець і за сок була розмова.

---

Сьогодні потрапив у дивну ситуацію. Був десь опівдні на базарі, ходив між рядами шукав, що мені треба було. Зупинився біля одного місця подивитися на річ, яка мене зацікавила, і тут до мене підходить дівчина. На вигляд в ній ніби не було нічого надзвичайного: низького зрозсту, з темним волоссям і в синій курточці. Ну хіба те, що воно мала під курткою сіре кошеня, трохи здивувало (хоча в цьому теж нема нічого надзвичайного, просто цікава деталь). Вона з такою незворушністю підійшла до мене, що я запитав її чи вона тут працює, на що отримав приблизно таку відповідь: ні, але якщо заплатиш мільйон - можеш мене в придачу забрати. Наступні декілька секунд я намагався згадати, чи ми бува раптом не знайомі, потім це змінилось враженням, що вона ворожка, бо якогось дідька взяла мою руку. Далі вже дослівно не па'ятаю, бо намагався зрозуміти що відбувається, але вона в доповнення до мільйона і її в придачу спитала щось про 300 гривень і я після саркастичної відповіді отримав ще питання, чи я не одружений. Потім вона пішла собі кудись.

---

сьогодні якась з кроликом просила 2 грн на корм тваринці і дуже про ПНУ хотіла розказати))

---

Вже два раза з цим кроликом підходила до мене, просить на корм, і каже шо переночувати немає де. Кончена с...

---

Кролик це нова фішка, колись з ноутбуком ходила і просила до себе додому))

---

Вчора вона причепилась до мого друга, ми якраз йшли після парку. Вона сказала , що він може вбити її і за це вона йому дасть 100 баксів ,але в пам'ять забрати кролика. Ахахахвхвах. Настрій підняло.

---

Ця мантелепа писала тут почт про те що вона дуже багата і їздить на хонді, а тато має купити хамер, і в мене пробувала шкальнути 5 грн і в моїх друзів

---

Шукаю дівчину, блінн не так сподобалась , як вразила поступком знайомства. Картина так малювалась - сижу я у пиріжковій у центрі , спокійно їм своє домашнє "Ченахі" з контейнера і розмовляю з другом. Хах , як казала сама дівчина : - Я з неба впала smile emoticon ..Хах і правда ні звідки появляється дівчина з кроликом у руках і каже що я гарний і цілує в щоку - це вже вразило і було дуже приємно; ну , а далі ще цікавіше , поділився з дівчиною я своїм обідом і свіженькою щойно спечиною булочкою) , ми трохи поговорили і все я змився з пиріжкової з приємним поцілунком від неї . Ната (Таня) ти молодчинка , цікаве знайомство і "Молодець" тобі за знайомство , поцілунок і сміливість. Правда неординарне знайомство.

---

Мда),Сьогодні був на концерті на сотці, підходить вона із двома кроликами до мене із другом і каже, Прівет хлопці дивіться які кроликі, я кажу ну класні можна погладити?,а вона така перше мене погладь по голові і підставляє голову, я кажу нє дякую

---

Саме так вона живе біля Плази, дуже дивна дівчина, запропонували зустрічатись бачучи мене перший раз

---

Вчора підійшла до мене і моїх друзів,запитала чи гарні кролики і кому з нас є 18 років і попросила мого друга допомогти віднести додому коробку з кроликами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Внимание! 14 декабря 2021 г. произошла хакерская атака на наш сайт! Исчезли все иллюстрации. Но главное ведь это - текстовый контент ;). Так победим!
Attention! On December 14, 2021, there was a hacker attack by on our site! All illustrations are gone. But the main thing is text content ;). So we will win!

* "Когда человек узнает, что движет звёздами, Сфинкс засмеётся и жизнь на Земле иссякнет" (иероглифическая надпись на скале храма Абу-Симбел, Египет, 1260 г. до н.э.),
* "Любовь, что движет солнце и светила" (Данте Алигьери, "Божественная комедия"),
* "Радуйтесь тому, что имена ваши записаны на небесах" (Лука, 10:20);
* "Число душ в Космосе равно числу звезд и распределено по одной на каждой звезде" (Платон, "Тимей", 41е);
* "Буддам несть числа как звёздам в небесах" (Ваджранатха);
* "У каждого в глазах своя звезда" (Хафиз Ширази);
*"- Хотел бы я знать, зачем звёзды светятся... - Наверное, затем, чтобы рано или поздно каждый мог вновь отыскать свою" (Антуан де Сент-Экзюпери, "Маленький принц");
* У каждого человека свои звезды" (Антуан де Сент-Экзюпери, "Маленький принц");
* "
Мир состоит из звёзд и из людей" (
Эмиль Верхарн);
* "... все звезды подчинены тебе, потому что все они созданы ради тебя, чтобы служить тебе, а не владеть тобой" (преподобный Максим Грек);
* "Я искра в бесконечности светил. Я сделаюсь звездой. Я знаю, кто я есть, куда иду – я знаю" (Хосе Лопес Портильо, «Пирамида Кетцалькоатля»);
* "Зачем рыдать под звездой, которую всё равно не снять с неба? Она совершит начертанный ей путь. А ты совершай свой" (Иван Ефремов, "Таис Афинская").

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Личностный консалтинг - новое направление консалтинга, связанное с индивидуальным консультированием по проблемам взаимоотношений между людьми, организации индивидуального ритма и темпа жизни, формирования жизненной позиции. В отличие от психологических консультаций, направленных на решение психологических проблем личности, личностный консалтинг ставит своей целью создание стратегий личностного развития, отстройки сознания и мировоззрения, усовершенствования системы отношений.